Artikler

2006 Lexus RX 400h: ankomsten af Toyota’s High Performance Hybrid

Hybrid Synergy Drive afslører en anden dyd: ydeevne. Offentlig visning af 2006 Lexus RX400 i begyndelsen af 2005 afslører kombinerede brændstoføkonomi i rækken af de nuværende EPA gennemsnitlige bedømmelse af en fire-cylindret kompakt sedan. RX400h vil være en SULEV bedømt middel, hvilket betyder, at kørsel fra Los Angeles til New York og tilbage ni gange (54.000 miles) endnu producere mindre – smog danner emissioner.

2006 Lexus RX400h kombinerer 3,3 liter V6 benzinmotor med to elektriske drev motorer: en stærk 120 kW (161 hestekræfter) motor placeret i nærheden af baghjulene. Den nye Hybrid System vil levere et peak output af 270 hestekræfter med en 20% stigning i forhold til ikke-hybrid RX330 power train. Meget mere imponerende er den 30-50 mph passerer acceleration af højkapacitet elektrisk motor, der leverer en høj burst af drejningsmoment.

Fremtid Toyota Hybrid Synergy drev har potentiale til at fungere endnu mere effektivt ved hjælp af nye typer af batterier og brændstoffer. Ifølge Fujio Cho, præsident for Toyota Motor Corporation “Toyotas hybridsystem vil gøre op midt i vores brint brændselscelle program af i morgen”.

Fordelen ved en hybrid kraftoverfoerselsform er at det eliminerer strabadser forbundet med elbiler at levere banebrydende ydeevne, eksemplarisk brændstofeffektivitet, meget lave emissioner og en høj grad af komfort.

2006 Lexus RX400h introducerer en ny æra med øget ydeevne dimension til alment kendt hybrid fordelene ved fremragende brændstof kilometertal og lave emissioner. RX 400h vil blive bedømt som en Super Ultra Low Emission Vehicle (SULEV) i Californien (Tier 2-Bin 3 i andre stater), en af de strengeste emissioner ratings i branchen.

Lexus RX 400h er defineret som en “full hybrid”, som betyder, at det kan fungere i kun elektrisk eller gas motoren-kun mode samt en tilstand, der kombinerer styrken af gas motoren og elektromotor. Derimod andre hybride teknologier er ikke i stand til at kører kun på elektrisk strøm, men i stedet kræver konstant gas motorens funktion.

At gøre overgangen til en hybrid power train, generator, power steering pump, er vandpumpe og AC kompressor ikke længere motor remtrukne. Dette er fordi gasmotor ofte lukker €” en brændstof-gemme fordel af det hybridsystem €” især når køretøjet er standset eller drevet langsomt gennem trafikken. Bortset fra generatoren, der er erstattet af motor-generatorer, er alle komponenter nu eldrevne hvilket betyder, at især lavere parasitære tab til motor og forbedret brændstofforbrug.

Lexus Hybridteknologien giver også mulighed for udvidet El-mode operation under lav hastighed eller stop-and-go kørselsforhold. Permanent-magnet front elektrisk drevet motor (MG2) producerer peak drejningsmoment fra nul til 1.500 RPM, giver den RX 400h kraftfulde og øjeblikkelige svar, der især følte og værdsat i lav og midten af hastighed ydeevne og fletning og passerer manøvrer.

En regenerativ bremsning systemet yderligere øger systemets effektivitet. Når RX 400h friløb eller bremserne anvendes, fungerer El-motorer som generatorer, erobre kinetisk energi, der normalt ville være tabt som varme gennem bremserne og omdanne det til brugbar elektricitet til at genoplade batterierne.

Med RX 400h introducerer Lexus også en ny generation af køretøjets stabilitetskontrolsystemer kendt som køretøjet Dynamics integreret Management (VDIM). En væsentlig del af VDIM er et nyt elektronisk kontrolleret bremsesystem (ECB). ECB system omsætter bremse pedal slagtilfælde hastighed og pres og genererer det nøjagtige beløb af kombineret elektrisk regenerering og hydraulisk tryk der er nødvendige for næsten enhver drivende tilstand.

VDIM giver mulighed for mere optimeret drift af bilens dynamiske håndtering systemer, der anvender bremser: ABS, bremse Assist, køretøjets stabilitet kontrol (VSC) og trækkraft kontrol (TRAC). VDIM også grænseflader med elektronisk gashåndtag kontrol system, gør det muligt at ændre køretøj magt når det er nødvendigt, og et nyt elektronisk servostyring system (EPS) til at optimere styretøjets assist til hver enkelt situation.

Når RX 400h friløb eller bremserne anvendes, fungerer El-motorer som generatorer, erobre kinetisk energi, der normalt ville være tabt som varme gennem bremserne og omdanne det til brugbar elektricitet til at genoplade batterierne. Regenerativ bremsning systemet yderligere øger systemets effektivitet.

For at bevare 2006 Lexus RX400 fantastiske præstation, er en en af en slags online butik her at give dig med super slidstærke dele med lige så imponerende ydeevne. Du skal blot gå til og du på vej til hassle-omkostningsfrit online shopping for dele, der vil gøre denne super bil leve til sit navn.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *